Světové hry 2017

31.07.2017

Ve dnech 23.-25. července 2017 byla na programu Světových her i terénní lukostřelba v kategorii reflexní luk. Nominační místo pro Českou republiku jsem vystřílela rok před tím na Mistrovství světa v Dublinu. Nyní jsem dostala tu čest reprezentovat svoji zemi i na Světových hrách - sportovním svátku neolympijských sportů.

Co Vám budu psát, atmosféra nepopsatelná. Naprosto úchvatná. Báječní lidé, super organizace. Okruh byl velmi pěkně postaven v místním parku. Přestože byla trať poměrně rovná, organizátor si pohrál se světlem a hrou stínů. 

Na Světové hry se dostane jen 12 nejlepších v každé kategorii. Po první části kvalifikace, po neznámých vzdálenostech, jsem byla až na posledním dvanáctém místě. Rozhodla jsem se bojovat a nevzdávat se do posledního šípu. Odměnou mi za to bylo osmé místo na známých vzdálenostech. Celkový součet však bohužel stačil jen na poslední dvanácté místo. 

I tak to však bylo pěkné, neboť jsem sem přijížděla s nejlepším 13. místem z Mistrovství světa. Tedy už teď jsem si polepšila. 

Letos na Světových hrách byl nový systém průběhu závodu. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky